Rada Rodziców
W naszej placówce działa Rada Rodziców, która jest społecznym organem działającym na rzecz przedszkola. Do kompetencji tego organu należy m.in.:
- współdziałanie z placówką w celu ujednolicenia oddziaływań na dzieci poprzez rodzinę i przedszkole w procesie opiekuńczym, wychowawczym i dydaktycznym;
- uczestniczenie w życiu przedszkola przyczyniające się do podnoszenia jakości pracy placówki i zaspokajania potrzeb dzieci;
- wyrażanie opinii na temat funkcjonowania placówki do sprawującego nadzór nad przedszkolem dyrektora;
- wspomaganie działania dyrektora i Rady Pedagogicznej związanej z funkcjonowaniem przedszkola oraz współdecydowanie o tym, co dzieje się w placówce, tak aby działalność przedszkola nie była sprzeczna z oczekiwaniami ogółu rodziców;
- przekazywanie rodzicom dzieci uczęszczających do przedszkola informacji o udzielonej pomocy na rzecz placówki oraz działalności finansowej rady;
- prezentowanie wobec dyrektora oraz Rady Pedagogicznej opinii rodziców we wszystkich istotnych sprawach dotyczących działalności przedszkola.
W bieżącym roku szkolnym w skład zarządu Rady Rodziców wchodzą Państwo:
- Maria Kubicka-Kudła (gr. IV) – przewodnicząca RR
- Agnieszka Masłowska (gr. IV) – sekretarz RR
- Agnieszka Woś (gr. I i III) – skarbnik RR
Natomiast członkami Rady Rodziców są Państwo:
- Maria BUNDYRA (gr. III)
- Anna DZIEDZIC (gr. I)
- Ewelina JAKIM-ŻUREK (gr. V)
- Aleksandra JAROSIŃSKA (gr. II i V)
- Agnieszka KAMIŃSKI (gr. I)
- Justyna KRAWIEC (gr. I)
- Katarzyna ŁUCZAK-REJMAN (gr. IV)
- Judyta MITRĘGA (gr. III)
- Jacek MŁODOCHOWSKI (gr. II)
- Paulina SOWIŃSKA (gr. IV)
- Anna SZNILIK (gr. IV)
- Barbara ŚWIĘCH (gr. IV)
- Magdalena WRONIAK-KRUPA (gr. V)
- Aneta ZAWÓŁ (gr. II)
Jeżeli ktoś z Rodziców byłby zainteresowany współpracą z Radą Rodziców, chciałby za jej pośrednictwem przekazać nam jakieś uwagi, sugestie, propozycje – może w tej sprawie skontaktować się z:
- P. Marią Kubicką-Kudła – email: maria.kubicka@interia.pl
Działalność finansowa Rady Rodziców:
- Wysokość minimalnej składki na rzecz Rady ustala się podczas zebrania wszystkich członków – w bieżącym roku szkolnym pierwsza wpłata wynosi 60zł od dziecka.
- Rodzice wpłacają ustaloną składkę: do 25 października.
- Fundusze rady mogą być przeznaczone na organizację imprez ogólnoprzedszkolnych, tj.:
- organizację wycieczek (dofinansowanie do autokarów lub pobytu dziecka);
- organizację imprez okolicznościowych (teatrzyki, koncerty, Dzień Przedszkolaka, Mikołaj, zabawa karnawałowa, Dzień Dziecka, piknik rodzinny);
- zakup upominków i dyplomów dla dzieci (konkursy);
- inne wydatki związane z działalnością statutową przedszkola i działalnością RR.
- Rada Rodziców upoważnia dyrektora przedszkola do dysponowania funduszami rady zgodnie z ustalonym regulaminem i preliminarzem wydatków.
Uwaga: imprezy pojedynczych grup organizowane z inicjatywy rodziców są finansowane dodatkowo, z pominięciem środków Rady.